گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

به نام خداوندی که قلم و آنچه می‌نگارد را حرمت بخشید

در این فضا سعی بر آن دارم در حوزه ارتباطات و شاخه‌های مرتبط آن
و گاهی
نوشته های شخصی مطالبی را بنویسم و منابعی را ارائه دهم.

* استفاده از مطالب با نام افراد دیگر پسندیده نیست!

پیوندهای روزانه

انتقادی از خبرگزاری مهر

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۴۴ ق.ظ

سر زدن و مطالعه به خبرگزاری‌های یکی از کارهای روزانه دوستان مطبوعاتی و رسانه‌ای است. یکی از خبرگزاری‌هایی که هر روز به بخش دانش و فناوری و بخش دفتر منطقه‌ای جنوب شرق آسیای آن سر می‌زنم خبرگزای مهر است.

آقای سنگتراش در کوالالامپور سرپرستی دفتر مهر را بر عهده دارد(البته در حال حاضر اطلاع دقیقی ندارم). خبرگزاری مهر نسبت به سایر خبرگزاری‌ها در پوشش خبری این منطقه قوتری از سایر خبرگزاری‌ها فعالیت می‌کند و ایسنا هم گویا چند مدتی است با فعالیت سیاوش عدالت اخباری از مالزی را بر روی خروجی ایسنا قرار می‌دهد و ایرنا هم که گویا کلا هر سه ماه یکبار! اگر خبری باشد ترجمه می‌کند و بخش دفتر کوالالامپور ایرنا هم که پر از اخبار سفید است ( تو خود حدیث مفصل بخوان از رنکینگ الکسای ایرنا)!

گذشته از انتقادی که به مهر برای تغییر ناگهانی صفحه خود بدون پیش‌نمایش قبلی و نظرخواهی انجام داد و مخاطبان خو را برای دسترسی آسان به مطالب دچار مشکل کرد بخش‌هایی را نیز تعطیل و یا به صورت موقت غیر قابل نمایش کرده است.

با توجه به حضور ایرانیان در مالزی وجود این بخش در خبرگزاری مهر فرصت مناسبی بود هرچند نسبت به سبک اخبار ارسالی هم گاهی انتقاد وارد بود اما سرویس مناسبی بود. امیدوارم خبرگزاری مهر بار دیگر این بخش را راه‌اندازی کند.

 لینک صفحه قدیمی دفتر منطقه‌ای جنوب شرق آسیا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی