گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

به نام خداوندی که قلم و آنچه می‌نگارد را حرمت بخشید

در این فضا سعی بر آن دارم در حوزه ارتباطات و شاخه‌های مرتبط آن
و گاهی
نوشته های شخصی مطالبی را بنویسم و منابعی را ارائه دهم.

* استفاده از مطالب با نام افراد دیگر پسندیده نیست!

پیوندهای روزانه

دروغ پردازی‌های هم‌کلاسی سابق متوهم

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ
اخیراً یکی از همکلاسی‌های سابق دانشکده خبر که شوربختانه کاندیدای شورای شهر نیز شده رزومه کاری و علمی خود را ارائه کرده است. با توجه به اینکه موارد کذب آن به نوعی سرقت از اینجانب محسوب می‌شود موارد خلاف واقع این فرد متوهم در وبلاگ منتشر و حق شکایت برای اینجانب محفوظ خواهد بود.

1- پایان نامه اینجانب در مقطع کارشناسی بررسی میزان گرایش به مهاجرت و عوامل موثر بر آن در روزنامه‌نگاران ایرانی (لینک) با استاد راهنمایی آقای محمد تقی روغنی‌ها بوده و هیچ فردی به عنوان همکار در پایان‌نامه وجود ندارد و قوانین آموزشی نیز اجازه انجام پایان‌نامه به صورت دو نفره را نداده و نخواهد داد. مرکز اطلاعات علمی ایران، دانشکده خبر و استاد راهنما در این مورد منابع مورد وثوق می‌باشند.

2- در هنگامه حمله دوم آمریکا به عراق با مشورت آقای دکتر زارعیان و همیاری خانم رفعتی مدیر آموزش و نیز مساعدت دبیر جشنواره مطبوعات صفحه اول بیش از 140 روزنامه جهان آماده و با عنوان روز اول جنگ در مطبوعات جهان(که کتاب آن در شرف انتشار است) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب و مطبوعات تهران به معرض نمایش درآمد و اساتید دانشکده خبر نیز در میزگردهای ترتیبی به بحث پیرامون خبرنگاری بحران پرداختند.
مجری این طرح به گواهی دانشکده خبر و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اینجانب بوده و ادعای مجری طرح از سوی ایشان دروغ محض است.

3- اینجانب به عنوان مدیر سابق خبرگزاری دانشجویان دانشکده خبر و بر اساس صورتجلسات و احکام صادره اعلام می‌کنم نامبرده هیچ مسئولیتی در شواری سیاستگذاری نداشته و احکام مسئولین خبرگزاری در دانشکده خبر موجود است.

4- طرح پروژه کتابخانه 200 هزار جلدی الکترونیک اینجانب که تمای منابع آن وجود دارد را به هیچ فردی واگذار نکرده و کاملا در اختیار اینجانب است و ادعای این فرد متوهم کذب می‌باشد.

5- اینجانب به عنوان مدیر مسئول نشریه دانشجویی خبرنگاران و با توجه به ماهیت نشریات دانشجویی این نشریه هیچ نماینده پارلمانی نداشته و ادعای آن علاوه بر کذب بودن مضحک نیز می‌باشد.

6- پاسخ سوالات دروس استراتژیک استاد ویسی تنها به عنوان پاسخ امتحانات ایشان بوده و دریافت پاسخ امتحانات اینجانب و ادعای ارائه آن به عنوان طرحهای استراتژیک کلان کشور از سوی ایشان کذب محض است.

موارد خلاف واقع دیگر نیز وجود دارد که چون ارتباط کاری با اینجانب نداشته به سایرین واگذار می‌کنم.

هیات نظارت بر انتخابات اگر تنها بر اساس ملاک مشاهده زبان کاندیداها اقدام می‌کرد مسلم افراد دروغگو و .........لیس را تایید صلاحیت نمی‌کرد.
خاک بر سر مردمی که منتخبین آنها افراد ......... باشند!
  • حسن قدیانی

تکذیبیه

نظرات  (۳)

  • حامد شاهین مهر
  • واقعن جالب بود...
    کیا می خوان کشورو بسازن ؟!
  • یک دانشکده خبری
  • سلام و خسته نباشید. چون ما هم دانشکده خبری هستیم و زمان خانم رفعتی و دکتر جعفری سهامیه را تجربه کردیم؛ یه تیکه از اسم ایشون را بگین، که بفهمیم کی بوده. سپاس گزارم.
    پاسخ:
    با اندکی تأمل قابل فهم است.

    پاینده باشید
  • استاد داشنکده خبر
  • واقعا آن جمله آخر برازنده یک روزنامه نگار تحصیلکرده هست؟ اگر هست پس خاک بر سر دانشکده ای که دانشجویایی اینچنین تحویل جامعه می دهد یکی کلاهبردار و دیگری بی ادب و فحاش
    پاسخ:
    جناب آقای ......
    آی پی شما 94.183.71.250
    شما شناخته شده هستید و متاسفانه آی پی شما را می‌شناسم و جنابعالی استاد دانشکده خبر نیستید
    دوستان اگر خواستند مشخص خواهم کرد که این فرد چه کسی است.
    اگر هم شما استاد هستید واقعا برای شما و دانشجویان متاسفم که:
    1- استاد بی سوادی مثل شما داریم که در نوشته خود غلط املایی دارید.
    2- شما در کامنت خود فحاشی کردید
    3- پاسخ شما همان است که در متن گفتم دوست عزیز آقای ........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی