گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

به نام خداوندی که قلم و آنچه می‌نگارد را حرمت بخشید

در این فضا سعی بر آن دارم در حوزه ارتباطات و شاخه‌های مرتبط آن
و گاهی
نوشته های شخصی مطالبی را بنویسم و منابعی را ارائه دهم.

* استفاده از مطالب با نام افراد دیگر پسندیده نیست!

پیوندهای روزانه

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

روز ارتباطات فرخنده باد

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بیست و هفتم اردیبهشت روز «ارتباطات و روابط عمومی» را به عنوان عضوی از این خانواده به همه استادان، فرهیختگان و پژوهشگران، دانش آموخته گان و دانشجویان و فعالان ارتباطات و رسانه شاد باش می گویم و آرزوی پیشرفت و سربلندی همه اعضای این خانواده را دارم.

اتوبان شوشتری تیری به قلب پارک ملی سرخه حصار

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

بر اساس مصوبه هیأت وزیران و قوانین و دستورالعمل‌های سازمان محیط زیست، احداث جاده در مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی به منظور حفظ اکوسیستم بکر و طبیعی آن ممنوع است و با وجود مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران از ادامه کار و نابودی بخشی از پارک ملی سرخه حصار، در پروژه اتوبان شهید شوشتری، کارفرمایان این طرح به طور مخفی فعالیت خود را ادامه و از هرگونه بازتاب رسانه ای آن جلوگیری می کنند.

همزمان با دوم اریبهشت روز جهانی زمین پاک، برخی از فعالان حوزه زیست بوم اقدام به تجمعی اعتراضی نسبت به این نابودی قلب پارک ملی سرخه حصار کردند و خواستار توقف نابودی درختان این پارک جنگلی شدند.


باز نشر در:
زندگی سالم
شما نیوز
ندای هفتکل
مجله خبری پژواک

گزارش تصویری این تجمع اعتراضی در ادامه انتشار می یابد.

قرار بود این باغ، بوستان عمومی شود نه زمین بایر!

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ

«بوستان سعدی» به کما رفت

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی به «بوستان سعدی» حد فاصل خیابان اسکندری و نواب رفتیم. متاسفانه درختان این بوستان به دلیل فعالیت های ساختمانی از بین رفته است. گونه های گیاهی این بوستان شامل: چمن، اقاقیا، انواع رز، بربریس و پیروکانتا است و چند تک درخت آن نیز به دلیل قرار گرفتن در زیر نخاله های ساختمانی در حال خشک شدن است.

​سعدی دیگر در تهران «بوستان» ندارد؛ از بس که درخت ندارد

بازنشر گزارش تصویری در

روزنامه شهروند دوم اردیبهشت

روزنامه امرداد

پایگاه تحلیل خبری نامه

سایت زندگی سالم

 قشم آزاد
پایگاه خبری ندای هفتکل

گزارش تصویری این بوستان در ادامه انتشار می یابد.

نفس های پایانی “باغ دامپزشکی”

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

باغ "دامپزشکی" که در نزدیکی بزرگراه نواب قرار دارد، روزنه ای برای تنفس اهالی منطقه است اما این روزها حال خوشی ندارد.


نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1388 باغ بزرگی به مساحت بیش از 22 هزار متر مربع را برای ایجاد فضای سبز و پارک عمومی به شهرداری تهران واگذار کرد باغی با بیش از 400 درخت کهنسال به نام «باغ دامپزشکی». باغی که به خاطر نزدیکی به بزرگراه نواب صفوی و میزان آمد و شد خودروهای بسیار و آلودگی هوای منطقه روزنه ای بود برای تنفس اهالی منطقه 11 تهران.

درختان شناسنامه دار باغ دامپزشکی در زمینی قرار داشت که ایده ی ایجاد مجتمع مسکونی 600 واحدی ریشه های آنان را در سکوتی مرگبار خشک کرد و با قطع آبیاری درختان طعم تشنگی ابدی را به آنان چشاند.

پس از چند سال بلاتکلیفی باغ دامپزشکی این محل در اختیار کارگاه خط متروی تهران قرار گرفت. فعالیتهای ساختمانی و راه سازی در این محل تمامی فضای سبز باغ را به زمینی بایر تبدیل کرد.

محمد حقّانی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرگزاری ایلنا اعلام کرد: از ابتدا قرار بود باغ دامپزشکی تبدیل به فضای سبز شود اما متاسفانه شهرداری به صورت غیر قانونی