گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

به نام خداوندی که قلم و آنچه می‌نگارد را حرمت بخشید

در این فضا سعی بر آن دارم در حوزه ارتباطات و شاخه‌های مرتبط آن
و گاهی
نوشته های شخصی مطالبی را بنویسم و منابعی را ارائه دهم.

* استفاده از مطالب با نام افراد دیگر پسندیده نیست!

پیوندهای روزانه

بورس مونبوکاگاکوشو

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ
وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، تربیت بدنی ، علوم و تکنولوژی ژاپن (مونبوکاگاکوشو) برای دانش آموزان و دانشجویان علاقمند به تحصیل در ژاپن ،سه مقطع Research Student Scholarship در سطح فوق لیسانس و دکترا، و Undergraduate Student Scholarship در سطح لیسانس و College of Technology Scholarship در سطح فوق دیپلم را منظور نموده است. مقصود از این طرح، پرورش افراد مستعد در زمینه پیشرفت ایران و توسعه مناسبات دوستی بین ژاپن و ایران می باشد.
فرمهای درخواست را می توانید از طریق سایت سفارت ژاپن در تهران دریافت نمائید. لطفاً توضیحات نحوه درخواست و شرایط داوطلبان را با دقت مطالعه نموده، و در صورت واجد الشرایط بودن ، مدارک درخواستی را در موعد مقرر به سفارت ارائه نمایید. در صورت عدم رعایت مقررات در پرنمودن فرمها و تأخیردر ارسال مدارک به سفارت، امکان رد درخواست میسر میباشد.
از داوطلبان محترم تقاضا میشود فرمهای درخواستی را با دقت پر نموده و با مدارک لازم در موعد مقرربه سفارت ژاپن ارسال نمایید.


اطلاعات در مورد بورس تحصیلی

بورس تحقیقات (کارشناسی ارشد و دکترا)

توجه: جدول زمان‌بندی درج شده در سایت سفارت ژاپن مربوط به سال گذشته است که با توجه به اطلاعات کسب شده به زودی به روزرسانی خواهد شد.



  • حسن قدیانی

کارشناسی ارشد

دکترا

بورسیه

نظرات  (۱)

  • راخله اسدی نیا
  • از اطلاع رسانی شما بسیار سپاسگزارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی