گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

گفتمان ارتباطات

و پدر ارتباط برقرار کرد، گندم خورد

به نام خداوندی که قلم و آنچه می‌نگارد را حرمت بخشید

در این فضا سعی بر آن دارم در حوزه ارتباطات و شاخه‌های مرتبط آن
و گاهی
نوشته های شخصی مطالبی را بنویسم و منابعی را ارائه دهم.

* استفاده از مطالب با نام افراد دیگر پسندیده نیست!

پیوندهای روزانه

بدون هیچ توضیح؛ پرویز کاظمی وزیر احمدی نژاد:


مسبب تحریم‌ها ایشان است.

احمدی‌نژاد یک واکسینه است که دیگر این میکروب وارد بدنمان نشود.

آقای احمدی‌نژاد اصلا علم، فهم و سواد مدیریت ندارد.

این آدم انسجام فکری ندارد.

مشایی اصلا عرضه ندارد.

آمریکا خیلی از دست احمدی‌نژاد راضی است. اسرائیل هم.


احمدی‌نژاد به وزرا می‌گفت در جلسات مجمع تشخیص حاضر نشوند.

آقای احمدی‌نژاد اصلا سیستماتیک نیست.

ایشان اصلا گوش شنوا نداشت.

یک موضوع دیگر این بود که احمدی‌نژاد دروغ می‌گفت.مثلا با من ظهر جلسه داشت و صحبت می‌کرد و شب در جای دیگری می‌گفت از صبح در اصفهان بودم. بعد طوری حرف می‌زد و توضیح می‌داد که حتی من هم قانع می‌شدم و با خود می‌گفتم که نکند حتما روز گذشته پیش ایشان بودم.

ما برای احمدی‌نژاد اعتبار داشتیم. در واقع ما را طعمه کرد. 

هر سال متفاوت‌تر شد. همین طوری سیر سقوط را طی کرد و دچار هوای نفس شد.

اتفاقا باج هم می‌داد.(به اصولگرایان)

نمی‌دانست در جایگاه یک رئیس‌جمهور چگونه باید رفتار کند. تعاملات مدیریت را نمی‌دانست.

آقای کاظمی! با مجموع کارهایی که آقای احمدی‌نژاد کرد، فکر می‌کنید چرا نظام با ایشان مصالحه می‌کرد؟ به نظرم اشتباه کرد.

گفتم آقای لاریجانی به مقدسات، به هر کسی که دوست دارید به بزرگان نظام بگویید نگذارند این آقا رئیس‌جمهور شود. گفتم اگر این رئیس‌جمهور شود دیگر کشور نداریم. آمریکا باید 5 میلیارد دلار خرج می‌کرد تا کشور ما را به اینجا برساند.

(مشایی)تعطیل است. روزی که برای ثبت‌ نام رفته بود دیدید چگونه بود؟ منگ و گیج.

شناختی که من از احمدی‌نژاد دارم این است که 100 تا مشایی را درس می‌دهد و شناختی که از مشایی دارم این است که یک آدم معمولی است.

مدیریت آقای احمدی‌نژاد دیداری و شو بود.

پوپولیستی یعنی همین.

او می‌خواست خودش را مطرح کند و برایش مهم نبود که در این بین دیگران تخریب شوند.

در زمان احمدی‌نژاد کیلویی کار کردن خیلی مهم بود.

باور من این است که احمدی‌نژاد فقط خودش را می‌دید. براش انقلاب و امثالهم مهم نبود.

یک اینکه آقای احمدی‌نژاد دروغ می‌گوید و دو اینکه حریم نگه نمی‌دارد.

نسبت به مقام معظم رهبری که نکته‌ای نداشت؟ رفتارهایش پیروی را نشان نمی‌داد.

نسبت به تذکر مراجع بی‌توجه بود.

او یک هنجارشکن بود.

از نیمه دوم 89 خط و ربط احمدی‌نژاد خیلی بد شد. رفتارها، کردارها، تمسخرها، تحقیرها. در مجلس بگویی ممه را لولو برد؟ هر چی از دهانش می‌آمد، هر جا می‌شد می‌گفت.

آقای احمدی‌نژاد مدیریت زمان نمی‌شناخت.



متن کامل مصاحبه با پرویز کاظمی در ایسنا



نظرات  (۳)

خفه شو باو.
پاسخ:
بنده یا آقای پرویز کاظمی؟

ای نیاموخته ادب ز ابوان
ادب آموز زین پس از ملوان
فقط تاسف تاسف تاسف
من به این حرفا کاری ندارم ...
بد نیست آدم کمی هم منطقی برخورد کنه !
اگر بخوایم برای هر کسی که خدمت میکنه تا یک کم خدشه بهش وارد میشه این همه پشت سرش صفحه بذاریم و لاب لاب لاب دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه برادر ... !
خوبه اگر همین آقا نبود کسی جرئت نمی کرد پروژه های هسته ای علمی و ... رو اجرا کنه !
هم چنین شما بیا وضع سیاست خارجه رو مقایسه کن بازم حاضری همین رو بگی ؟!
میدونی مشکل مردم ما اینه که سریع یک سوژه پیدا می کنن این قدر بهش بد میگن و از هر چیزیش یک کلاغ چهل لاغ می کنن که بگن ما هم ...

بهتره خودتون تصمیم بگیرید ! از شما بعید بود هم چنین صفحه ای !

موفق باشید .
پاسخ:
بنده بدون هیچ توضیحی به نقل از ایسنا درج کردم.
مطلب اثر پروانه‌ای در چند پست پیش را مطالعه فرمایید.
وضع سیاست خارجی رو هم بهتره از متخصصین در این حوزه سوال کنید.

فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید
شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد

امیدوارم زندگی شما و فرزندانتان مثل بنده هیچگاه به دلیل حماقت عده‌ای از بین نرود!

http://massmedia.blog.ir/1393/01/16/%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی